tisdag 4 februari 2014

Om jag hade ett sagogryn då skulle jag.....

......Åka till Godis-land!!
Skaffa mig en motorcross!!
Önska mig 9000 pengar!!
Önska mig jättemycket godis.... och tandkräm så jag kunde borsta tänderna på natten!!
Önska mig några fler sagogryn...!! så att jag kunde önska mig MASSOR av saker... :)
Skaffa mig en riktig häst!!
Önska att jag fick en miljon kronor!!
Då skulle jag se till att jag fick en riktig fågel - EN ÖRN!!
Åka på semester!!
Önska mig ett stort slott!!
Önska mig vakter till slottet!!
Önska mig många diamanter!!
Åka ända till lego-land!!
Trolla fram snö!!
Önska mig magi!!
Önska mig en massa soldater!!
Skaffa mig pepparkaksdeg!!
Önska mig miljoner miljarder pengar!!
Bygga en rymdraket!!
Önska att jag fick en egen skola!!
Se till att få 800 pengar!!
Åka till ett varmt land!!
Önska mig en fru, en betjänt...eller flera betjänter....!!
Se till att skaffa massor av fotbollskort!!
Skaffa mig en sadel och stig-byglar!!
Önska mig pengar, kanske lite mat och ett jobb!!
Åka till ett chips-land!!
Köpa en hund!!
Se till att få superkrafter!
Vilja ha massor av katter!!
Åka till stenåldern och träffa familjen Hedenhös!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar