måndag 17 november 2014

Ugglan Sture

Vi har fått brev av Ugglan Sture igen:

Ho ho!


Ugglan Sture här igen. Ni skickade ju super mycket om vad jag ska tänka på i Essviks- skogen. Börjar fatta lite regler, gula gränsen känns lite jobbig men annars tror jag att jag hänger med. Att man får plocka pinnar på marken låter ju kanon, måste ju ha det om jag ska kunna bygga nåt bo. Hörni! Här har jag ju massor utav vänner. Det känns ju fortfarande lite jobbigt att flytta när jag inte har några kompisar. Så jag tänkte...ni verkar ju supertrevliga. Kan inte ni bli mina vänner? Kan ni skriva vad ni heter, hur gamla ni är och nåt ni gillar så jag kan lära känna er lite bättre? Här i italien regnar det mest nu, det är ca 10 grader C. Hur varmt är det hos er?


Ciao alla barn!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar